ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT
Általános rendelkezések
1. Személyes adatkezelő a GDPR-ral összhangban:
A szolgáltató neve: Keller Hidrolift Kft.
A szolgáltató székhelye: 1032 Budapest, Kiscelli utca 4.
Cégjegyzékszáma: 01-09-680491
Adószáma: 11867915-2-41
Szolgáltató képviselője: Tóth Dániel, ügyvezető
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
továbbiakban: "Kezelő"
2. A Kezelő elérhetőségei: e-mail: info@kellerhidrolift.hu, tel.: +36-27-344-986;
3. A személyes adatnak minősül minden olyan információ, amely természetes személy azonosítására használható.
A személyes adatok forrása
1. A Kezelő az Ügyfél önkéntes beleegyezésével szerzett személyes adatokat feldolgozza, amelyet az e-shopban illetve a partnerportálon létrehozott elektronikus megrendelés során kötött szerződésen keresztül gyűjti össze;
2. A Kezelő csak az Ügyfél azonosítási és elérhetőségi adatait dolgozza fel, amelyek a szerződés teljesítéséhez szükségesek;
3. A Kezelő a szállítási és számviteli célokra, valamint a szerződő felek közötti szükséges kommunikációra a személyes adatokat feldolgozza a törvény által előírt időtartamra. A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.
4. Az Ügyfél szavatolja, hogy a szolgáltatások igénybevétele során általa más természetes személyről megadott információ használatáról a természetes személy jogszerűen hozzájárult. A felhasznált adatokért az Ügyfél felelősséget vállal.
Az adatfeldolgozás célja
A Kezelő az Ügyfél személyes adatait az alábbi célokra dolgozza fel:
1. Regisztráció a honlapon a GDPR 4. fejezete 2. szakaszának megfelelően;
2. Az Ügyfél által létrehozott elektronikus megrendelés teljesítéséhez (név, cím, e-mail, telefonszám, számlázási információk);
3. Az Ügyfél és a Kezelő közötti szerződéses kapcsolatból eredő törvények és előírások betartása;
4. A vásárlási szerződés teljesítéséhez személyes adatokra van szükség. A szerződés nem köthető meg személyes adatok nélkül.
5. Jogosultságok, kedvezmények kezelése
6. Hírlevél küldés, de csak az Ügyfél számára releváns információkkal.
7. Az űrlap kitöltésével, az Ügyfél jelzi érdeklődését a Kezelő részére, vagyis a megkeresést a Kezelő jogos üzleti érdeken alapuló szerződés előkészítésnek tekinti.
8. Statisztikák, elemzések készítése de csak döntéselőkészítés céljából. Minőségi paraméterek növelése érdekében.
A személyes adatok tárolásának időtartama
1. Szerződéses viszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez a szükséges időtartamig a Kezelő tárolja az adatokat a szerződéses kapcsolat lezárását követő 3 évig;
2. A számlákat, számlázási információkat az adóhatóság részére 10 évig a Kezelő megőrzi.
3. Az adatkezelőnek minden személyes adatot törölnie kell a személyes adatok tárolásához szükséges idő letelte után.
A személyes adatok címzettjei és feldolgozói
Az Ügyfél személyes adatait feldolgozó harmadik felek a Kezelő alvállalkozói. Ezen alvállalkozók szolgáltatásai elengedhetetlenek a Kezelő és az Ügyfél közötti elektronikus megrendelésnek feldolgozására irányuló szerződés sikeres teljesítéséhez.
A Kezelő alvállalkozói:
- Webnode AG (webáruház rendszer);
- MiniCRM Zrt. (megrendelés feldolgozó és projektkezelő rendszer)
- Euromarknet Kft. (tárhely szolgáltató)
- Szállító társaságok;
- Könyvelő iroda és NAV (számlázás)
- Google LLC (weboldal statisztika);
- Facebook és más hirdetéskezelő weboldal
A Kezelő bizonyos esetekben – hivatalos bírósági, rendőrségi megkeresés, jogi eljárás szerzői-, vagyoni- illetve egyéb jogsértés vagy ezek alapos gyanúja miatt a Kezelő érdekeinek sérelme, a szolgáltatások biztosításának veszélyeztetése stb. – harmadik személyek számára hozzáférhetővé teszi az érintett Ügyfél elérhető Személyes adatait.
Az Ügyfél jogai
A rendelettel összhangban az Ügyfél jogai:
1. A személyes adatokhoz való hozzáférés joga;
2. A személyes adatok helyesbítéséhez való jog;
3. A személyes adatok törlésének joga; Hírlevelek az azokban található leiratkozás linken keresztül mondhatók le.
4. A személyes adatok feldolgozásával szembeni kifogás joga;
5. Az adatok hordozhatóságához való jog;
6. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásának joga írásban vagy e-mailben: info@kellerhidrolift.hu;
7. A rendelet megsértésének gyanúja esetén panaszt nyújt be a felügyeleti hatósághoz.
Az Ügyfél nyilatkozata
A Kezelő elektronikus felületein (weboldal, Facebook, hirdetések) történő látogatás, feliratkozás, regisztráció során megadott adataim kezeléséhez önkéntes és kifejezett hozzájárulásomat adom.
Adataim rögzítésével egyidejűleg kijelentem, hogy 18. életévemet betöltött, cselekvőképes személy vagyok. Jogi személyt vagy jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezetet képviselek, és az általam képviselt személy, ill. szervezet képviseletére és a jelen tájékoztató szerinti adatkezeléshez és adatfeldolgozáshoz szükséges hozzájárulás megadására felhatalmazott, jogosult személy vagyok.
Nyilatkozom, hogy különleges személyes adatot sem a regisztráció során, sem később semmilyen formában nem bocsátok rendelkezésre a Kezelő számára. Különleges személyes adatnak minősül többek között a faji, etnikai származás; politikai vélemények; vallási és világnézeti hitek; szakszervezeti tagság; genetikai vagy biometriai adatok, melyek alkalmasak a személy beazonosítására; egészségügyi adatok, vagy a szexuális élettel illetve szexuális irányultsággal kapcsolatos adatok.
Nyilatkozom, hogy személyi azonosításra alkalmas számot – teljesség igénye nélküli példák: útlevélszám, személyi szám, személyigazolvány szám, lakcímkártya sorszám, jogosítvány sorszám – nem bocsátok rendelkezésre a Kezelő számára.
Hozzájárulásommal tudomásul veszem, hogy a Kezelő számomra a tevékenységi körével összefüggő reklám tartalmú leveleket, tájékoztatókat, rendezvény meghívókat küldhet és telefonon kereshet.
Az adataim kezeléséhez adott hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, a tájékoztatóban megadott módokon, például az info@kellerhidrolift.hu email címre küldött kéréssel.
A személyes adatok védelme
1. A Kezelő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméhez szükséges valamennyi műszaki és szervezeti óvintézkedést megteszi;
2. A Kezelő technikai óvintézkedéseket tett az adattároló területek biztosítására, különösen a számítógéphez való hozzáférést jelszóval való védelmével, víruskereső szoftverrel és a számítógépek rendszeres karbantartásával.
3. A Kezelő sosem fogja marketing célokra értékesíteni vagy kölcsönadni az Ügyfél személyes adatait harmadik félnek.
4. A Szolgáltatások igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges Személyes adatokat a Kezelő az érintett Ügyfél hozzájárulása alapján, és kizárólag célhoz kötötten használja fel.
Záró rendelkezések
1. Elektronikus megrendelés elhelyezése a weboldalon. Az Ügyfél megerősíti, hogy tájékoztatást kapott a személyes adatok védelmének valamennyi körülményéről, és teljes mértékben elfogadja azokat;
2. Az Ügyfél elfogadja ezeket a szabályokat a jelölőnégyzet bejelölésével az űrlapon.
3. A Kezelő tájékoztatja a weboldal látogatóit, hogy a látogatottságot méri.
4. A Kezelő bármikor frissítheti ezeket a szabályokat, a Kezelő folyamatosan felülvizsgálja és aktualizálja a jogszabályi környezet változásainak és a hatósági elvárásoknak megfelelően. Új, frissített változat a közétett honlapon érhető el.
5. Adatvédelemmel kapcsolatos panaszkezelés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu)
Ezek a szabályok hatályba lépnek 2025. június 1.